Asrama - Kolej Vokasional Shah Alam (Blog Tidak Resmi)

MENDEKATI MASALAH PELAJAR YANG MENETAP DI ASRAMA DAN MENCARI KAEDAH TERBAIK MENGATASINYA, BERTUJUAN MEMANTAP KAN PENGURUSAN ASRAMA PELAJAR. "KOMEN JUJUR DARIPADA PELAJAR, IBU BAPA, PENJAGA DAN PENGURUSAN ASRAMA AMAT DI HARAP KAN"

Thursday 26 September 2013

Blog Tidak Resmi (Asrama - Kolej Vokasional Shah Alam)

Blog ini bertujuan mendengar cadangan daripada Penuntut Kolej Vokasional Shah Alam yang menetap di Asrama. Komen daripada penuntut serta Ibu Bapa - Penjaga dan pihak pengurusan secara jujur amat lah di alukan. Blog ini bukan mencari kesalahan tetapi mencari kaedah yang baik untuk membina satu wawasan yang bolih membuat penuntut merasakan Asrama sebagai rumah kedua mereka yang amat di sayangi. Home Sweet Home - dengan ini penuntut akan lebih cemerlang dalam pembelajaran.

Blog ini di bina di sebab kan kedengaran keluhan Penuntut yang menetap di Asrama. Berbagai masalah di bawa kepengetahuan  Ibu Bapa - Penjaga dan masalah ini tidak di bincang kan olih pengurusan asrama untuk mengambil langkah bijak memulihkan keadaan. Manakala pihak Pengurusan bahagian Akedimik hanya tertumpu kepada pembelajaran penuntut tanpa mengambil tahu kebajikan penuntut di asrama.

0 comments :

Post a Comment

 
Copyright © . Asrama - Kolej Vokasional Shah Alam (Blog Tidak Resmi) - Posts · Comments
Theme Template by BTDesigner · Powered by Blogger