Asrama - Kolej Vokasional Shah Alam (Blog Tidak Resmi)

MENDEKATI MASALAH PELAJAR YANG MENETAP DI ASRAMA DAN MENCARI KAEDAH TERBAIK MENGATASINYA, BERTUJUAN MEMANTAP KAN PENGURUSAN ASRAMA PELAJAR. "KOMEN JUJUR DARIPADA PELAJAR, IBU BAPA, PENJAGA DAN PENGURUSAN ASRAMA AMAT DI HARAP KAN"

Tuesday 1 October 2013

Mesej Telefon Bimbit ke Blog (Mail2Blogger)

Blogger menawarkan perkhidmatan yang dikenali sebagai Mail2Blogger sebagai Blogger untuk telefon ciri. Telefon bimbit tidak memerlukan akses internet, sebagai Mail2Blogger membolehkan untuk menggunakan mesej teks mudah untuk membuat catatan.

Boleh membuat entri blog dan memuat naik gambar-gambar sehingga 10 MB dalam saiz dan mereka hantar ke blog secara automatik, atau menyimpannya sebagai draf.

Bagaimana ia berfungsi:

Pada halaman tetapan klik di telefon bimbit dan e-mel. Terdapat dua bahagian, salah satu yang membolehkan anda untuk menghantar menggunakan SMS / MMS atau mesej teks dan mesej teks multimedia , dan satu lagi yang membolehkan untuk menggunakan e-mel.

Jika anda menetapkan bekas anda terikat dalam menggunakan mesej teks untuk mengarang jawatan melalui telefon yang anda mendaftar dengan Google. Walaupun yang boleh mempunyai kelebihan itu, menghantar mesej teks ke alamat e-mel mencapai matlamat yang sama. Jika mahu menggunakan mesej teks jelas , Google akan berjalan anda melalui SMS kod ke Blogger untuk mendaftar telefon anda.

Jika ia mengatakan " Pos menggunakan e-mel " anda akan melihat user id asrama.kvsa.hantar@blogspot.com. Menaip perkataan ke dalam ruang kosong dan menyimpan tetapan anda. Alamat e-mel anda akan menghantar mesej kepada akan asrama.kvsa.hantar@blogspot.com. Hyperlinks dan alamat e-mel dalam jawatan itu dikendalikan secara automatik oleh Blogger, apabila menggunakan kaedah ini untuk pos ke blog.
Hantar ke: asrama.kvsa.hantar@blogspot.com setelah di teliti ia nya akan di siarkan.

0 comments :

Post a Comment

 
Copyright © . Asrama - Kolej Vokasional Shah Alam (Blog Tidak Resmi) - Posts · Comments
Theme Template by BTDesigner · Powered by Blogger